33+1 de hazırladım bugün çantamızı.
Bebek için;
Hemşireye vermek için bir kese yaptım içinde;
-Kısa kollu zıbın
-Bir adet üst kendinden eldivenli
-bir adet alt
-bir önlük
-bir şapka
-bir adet bez
-bir adet penye battaniye
Ekstra olarak bebeğe;
-2 adet uzun kollu zıbın
-2 adet kısa kollu zıbın
-2 adet tüm penye tulum
-2 adet alt üst takım
-3 adet çorap
-3 adet yakalık önlük
-2 adet eldiveni
-5 adet ağız mendili
-18 adet bez
-Yeni doğan ıslak mendil ve temizleme mendili
-1 adet Müslin battaniye
-1adet kalın örgü battaniye
Kendim için
-2 adet pijama takımı
-2 adet emzirme atleti
-1 adet emzirme sütyeni ve normal atlet
-2adet çorap ve patik
-1 adet hırka
-5 adet hasta bezi
-göğüs pedi ve normal ped
Hastaneye giderken eşofman ve terlik ile giderim muhtemelen çıkarken de onları giyerim diye düşünüyorum.
Ekstra kullanmak gerekirse diye
-emzik
-biberon
-göğüs pompası
-pişik kremi
Hastanede kullanmak için
-Havlu
-Islak mendil ve Havlu peçete
İlk doğumum da temmuz da olmuştu. Ben ince yazlık falan koydum ama hemşireler uzun zıbın ve kalın yedek getirseydin bebek üşür gibisinden söyledikleri için bu sefer biraz daha temkinli davrandım hazırlarken. Evimiz hastaneye uzak ekstra yorgunluk olmasın diye bez falan fazla koydum. Martın ilk haftasında doğumu planlıyoruz bi aksilik olmazsa inşallah. Sizce eklemem gereken başka birşey var mı ? Sizler neler koydunuz ?