Aynısı bende de var göbeğimin hafif solunda çok yürürsem, yorgunsam ve bazen sebepsiz de ağrıyor anlayamadım bi türlü anneme sordum iç karnında yırtık oluşmuştur o ağrıyodur diyor ama bilmiyorum doktora da sormadım hiç bazen dayanılır gibi değil acısı gerçekten😞