Ceylanaybars25 kızlar sabah muaneye gittim nst de sancı çıktı alttan 4 cm açılma var dediler yatış verdiler kabul etmedim çünkü sancım vs yok evde süreci kendim takip etmek istedim 35+5
12betul Ceylanaybars25 Çok dikkatli olman lazım 4 cm açıklık az bi açıklık değil birden hızlı da ilerleyebilir açıklık sancı şiddetin yüksek olmayabilir . Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
keyfimin-kahyasi-misin Ceylanaybars25 bbeegin küçük evde takip etmen Gereksiz risk olmuş . Ve o kadar acilmayla sancinda çıkıyorsa doğumum yakındır . Haftam biraz ufak olduğu için Ansızın gelebilir bebeğin
Yarenn24 Ceylanaybars25 canım haftan erken , açılman fazla bebeğin bu kadar küçükken evde durman pek olmamış hastanede gözetim altında olsaydın keşke . Hastane çantan vs hazır mı ?
Ceylanaybars25 Allah razı olsun çok TEŞEKÜR ederim ama benım sancım yok ki 😅 şuan hiç bir şekilde şancı hissetmiyorum suni sancı verirler diye de yatışı yapmadım korkumdan
12betul Ceylanaybars25 işte sancım olsa açıklığı takip etmen kolay sancı olmadan 4 cm olmuş açıklık ilerlediğinde sancın olmadan daha zor takip etmen
keyfimin-kahyasi-misin Ceylanaybars25 Vermezler Suyun vs gelmeden niye versinler sancı erken haftan yani birazcik daha beklemeli gibi . Ama tavsiyem sana bebeğin kilo olarak muhtemelen biraz küçük haftasıyla uyumludur . Ve ansızın doğumum olabilir Hastaneye gitmelisin
CattWomann Ceylanaybars25 maşallah ilk doğum için gayet güzel açılması benim de ilk doğumda 3 cm di ama 38 haftalıktım suyum azalmıştı o yüzden suni sancı verdiler
Ceylanaybars25 12betul hastanede tam karşımızda inşllah aksi bir durum olmasa sancı hissettiğim an giderim
Ceylanaybars25 keyfimin-kahyasi-misin hastane tam karşımızda avantaj olarak düşündük evimle karşıklı olduğu için hastane psikolojine girmek istemedim
keyfimin-kahyasi-misin Ceylanaybars25 düşüncen güzel ama Haftan biraz ileri olsa Avantaj şuan riskli bir durum ansızın dogumin başlar ve Sorun yasarsin