Nakskdkdkd biz özelde yaptık, salı günü hastaneye gittik 12 de kayıt oluşturduk 1:30 da ameliyata alındık, 2 gece kaldık bu gün öğlen 1 gibi taburcu olduk. İlk gece gerçekten çok zordu. Hala öksürme hapşırma reflekslerini yapamıyorum. Gazımı neredeyse ameliyattan 1 gün sonra çıkarabildim, ama çok yürüdüm. Canın acısa da, ne yap et yürü. Ne kadar çok yürürsen o kadar toparlıyorsun. İkinci günden itibaren daha kolaylaştı her şey, şimdi küçük tosbağam ile mutlu mesut yaşıyoruz 🥳🥹
Yesillendik_ oğlumla kavuştuk, eve geldik ❤️ allah yardımcımız, bahtları açık olsun 🙏🏻