beyzaao yalancı kasılmaların olmuyor mu? 39+3 um. Yalancı kasılma sürekli var. Hatta bugün saat tuttum, 20 dkda bir sancı geldi 4 sefer. Sonra yine düzensizlesti. Doğum sancısı sanirim siklasacak diye beklerken geçti gitti. Şimdi yine düzensiz. Yürüyüş vs hep yaparım. Evde ördek yürüyüşü vs yapıyorum ama yok yani düzenli sancı gelmiyor. Geliyor birkaç sefer sonra bozuluyor. Geçen 10 dkdq bir sancı var diye gtmstm. Açıklik hiç yoktu. Musaadeye aldılar nstde sancı düzensizlesti açıklık yine yok. Evde geldm