Merhabalar benzer bir durum bende de var. Şuan 34+4 deyim ve 32inci haftada karın çevresinde gerilik çıktı. Ayriyeten de tansiyonum da genelde 14/8 çıkıyor. Doktorum canımı sıkan bir durum olmadığı sürece (bebeğin kilo almaması, karın çevresi genişlememesi, tansiyonumun sınırı aşarsa ya da suyum da azalma olursa) doğuma almayacağını söyledi. Sizin ki daha erken bu süreçte yediklerinize özen gösterip bol bol su içmeniz ve mümkün olduğunca stresten uzak durmanız. Evet söylemesi kolay ama bu süreçte ne kadar sakin ve pozitif olursanız bebeğiniz de o kadar iyi olacaktır.