Merhabalar aylar önce silmiştim uygulamayı fakat dayanamayıp tekrar yükledim birkaç şey sormak istiyorum.. 1bucuk yıla yakındır gebe kalamıyorum fakat hiçbir sorun yok deniliyor. Hsgde çekindim sıkıntı yok sperm sorunuda yok herşey temiz. Tiroid ilacı kullanıyorum sadece. TSH gayet iyi en son 2 çıktı. Benim merak ettiğim kimyasal falanda olmadı hiç hamilelik yaşamadım. Bu ay doktor femara başladı ilk defa kullanıyorum. Daha önce bu şekilde olan kişiler var mı yani ilk 4,5 ay korunduk. korunmayı bıraktık sonra ama hiç gebelik oluşmadı bu normal mi ve ben hamile kalabilcekmiyim.. 29yaşındayım 166boy 63kiloyum..