Kızlar ben önlem amaçlı Serklaj oldum şuana dek kimse ölçüm yapıp söylemedi doktor dedi ki 3-4 hafta sonra gel o zman bakicam ben iki doktor takipli gibiyim dikişi yapan ve diğer hep gittiğim doktor hep gittiğim doktor bana ek 50 mg progestan iğne yazdı kalçadan bide günde 1 gece 200 mg fitili de kullanıyorum genelde hep otur yat seklindeyim yemeğe yardım ediyorum sadece akşam kız kardeşime nedense bı korkmaya başladım sanki iğne verdi diye bide ben ilk bebeğimi 20+2 kanama 21 de sonlandırma ile kaybettim şuan 18+2 yim
✓Sizler kaç günde bı kontrole gidiyorsunuz?
✓Bana ne önerebilirsiniz süreçle ilgili?