Kızlar merhaba , adet günüm 3 gün geçti iki gündür regl oldum sanıp lavaboya gidiyoruö ama sadece vajinal akıntım oluyor bugün sabah lavaboda yine regl oldum sandım peçeteye silince kahverengi gibi mukuslu bi akıntı geldi bende ped taktım başlıypr reglm sanıp ama sabahtan beri ne gelem var ne giden :D vajinal akıntım devam ediyor karın ağrım vs de yok normalde olacağım gece çok ağrım olur sökülürken .
Daha önce böyle bir durum yaşamış olanınız var mı bu yerleşme kanaması mı acaba şuan testte yapamıyorum yurt dışındayım bir haftalığına eğer haftasonuna kadar regl olmazsam test alıp yapıcam