Kızlar ben 28+2 gebeyim bugün kontrolüm demir ilacı kullanmama rağmen kanım baya düşük doktorum bu şekilde doğum yapamazsın akşam git serum takılsın dedi doğum yapacağım hastaneye gidicem reçeteye serumu da yazdı. Böyle olup serum yiyen var mı iyi geliyor mu serumdan sonra bir yan etkisi var mı beni bilgilendirirseniz çok sevinirim🙂