Nisa07 Kızlar ovülasyon testi 2 gündür çift çizgi sizce hamilemiyim ? Gebelik testi çok çok silik ikinci çizgi
Polo Nisa07 gebelik testi önemli olan Silik çıkmaso dahi eğer test kaliteli ve hassas olanlardansa hamilesindir En iyi aonuc gidip kan vermen 45 dk sa sonc çıkıo
Morenna Nisa07 ovülasyon testleri yardımcı olabilir tabi. Gününüz geçti mi? Mesela. Ben 2 ay takip ettim kendimi ovülasyon testiyle. Yumurtlama zamanlarımı ve negatife döndüğü günleri not ederdim. Hatta ilk ay 5gün geçmişti adetim pozitif çıkmıştı. Ki hamile değildim. (Daha sonra bunu doktora sordum, bana iki kez yumurtlamışsındır demişti) Normalde negatif olması gereken zamanda pozitif çıkmıştı. Günüm geçince de yaptım yine pozitifti. Daha sonra idrar testi yaptım yani 3. Günüm geçmişti idrar testide pozitifti. O gün gidip kan testi yaptırmıştım ve öğrenmiştim hamile olduğumu. Yani bu tamamen senin ovülasyon döngüne bağlı. İnşallah hamilesindir ama ❤️
Smyyoky Doğrulamak için doktora gitmek en iyisi. Benimki de bana silik gibi görünmüştü fakat doğruymuş. Doktora giderek teyit ettirmiştim.
Tugbasss Nisa07 benim reglime 7gün vardı silik çıkmıştı koşarak hastaneye gittim kan vermiştim 😂 şuan 11 haftalık hamileyimm🙈
Ahsen1625 Nisa07 Cnm bnde netten ovulasyonla gebelik testi olculebliyr die okuyunca bnde 3 gun geckmisti hemn kalkip evde vardi allahtan yptim net sabit olandanda net iki cizgiydi ertesi gunde gebelik testiyle net iki cizgi cikinca havalara ucmustum..bnce hamile olabilirsn.zaten silik cikms gebelik testi de..hadi hayrlisi..
Duygu_ Tugbasss ucuz testlerden mi yaptın yoksa erken gebelik testimiydi🤔 benimde 7 gün var yaptım negatif yok demek ki 😒
RabiaMm Nisa07 Benim de adetten 3 gün önce yaptım 2.çizgi çok çok silikti yanlış görüyorum heralde dedim. 2 gün sonra bir daha yaptım 2.izgi daha belirgindi. Adet günü kan verdim 105 çıktı canım ☺️ Yani belli olmaz😌
Tugbasss Duygu_ benim gebelik testim resmen kağıt parçasıydı ben ovülasyonla beraber almıştım paket olarak.şimdi bu 20-25 e satılanlardan değildi yani