Kubrakrky hamilelik hormonları var ya aaaahh aaahhh bir kusma bir şeker bir terleme allahım nelere kaadirmiş bu hormonlar 🤪 bebekten çok o hormonlarla uğraştım durdum bu zamana kadar... sen içini ferah tut sadece tavsiyem şu 50 gr yapıyorlar ilk eğer yüksek çıkarsa tanı testi 2. Yaptırma zaten şekerin var bu sefer 100 gr yüklüyorlar ben bayıldım bilincim falan gidiyordu zor gözlerimi açtılar kustum tabi kusunca da iptal oluyor tetkik neyse ki serum EKG vs kendime öyle geldim sonra dedi ki Kadın Doğum tamam bi daha yapmayalım sen dahiliyeye git orada sana açlık tokluk bakar diyet verir dedi neyse devlete gittim oradaki Dr dedi ki eziyet olmuş 2.ci teste ne gerek varmış zaten ilki yüksek çıkmış yapacakları iş hemen diyet dedi