Kızlar merb ben doktora gittim 2 senelik evliyim gebe kalamıyorum diye doktor bana yumurtaların yavaş çalışıyor dedi ve kilo vermen gerek dedi ben doğal yola gebe kalamamı çok korkuyorum ve bana ilaclar verdi 2 tane bunlar iyi mi gelir bana bilmiyorum kullanan varmı ilaçları buraya yükleyemedim nasıl yükleyecem bilmiyorum