Kızlar merhaba 35+2 yim 1 ay önce muayene olmuştum doktorum bir sıkıntı olmadığı için 1 ay sonra görüşelim demişti, ayın 29 unda doğum yapmak istediğim doktora randevum var, ama 1 ay ayı geçiyor yarın 1 ay önce muayene olduğum doktora gitsem mi yoksa 29 unu beklesem geç mi olur sizce