Polo Elaylama hazar ve dizdarı kız ismi olarak düşünmüştüm 😀 O kadar bilmiyorum bu antin kuntin isimleri 😀😀😀
Elaylama Polo ben kız ismi olarak da çok beğeniyorum bence çok yakışır. ben asya'yı kızıma, hazar'ı oğluma koymak istedim kişisel olarak ondan kızımız olunca asya'dan başka düşünmedik ama hazar unisex bir isim. kıza da çok çok yakışıyor.
Polo Elaylama hazar die kız tanıdığım var, hep kız olarak düşündüm Yorumlarda erkek görünce şaşırdm :)