minicikanne Yakın zamanda normal doğum yapan var mı bu hastanede? Nasıl geçti, memnuniyetiniz nasıl? Hastane yenilenmeden önce burda doğum yaptım, hiç memnun kalmadım. Şimdi ikinciye hamileyim, yenilendikten sonra ki durum nasıl acaba?
Agm53 minicikanne bir yıl önce doğum yaptım bende orada yani 100 tane de doğursam hepsinde oraya giderdim ben çok memnunum ordan tedavimi de orda olmuştum doktorumda çok iyidi normal doğum yaptım orda
Aslaninannesi_ 2 hafta önce arkadaşım yaptı normal doğum diye gitti sezaryene döndü ama memnun kaldı ondan önceki yapan arkadaşım hiç memnun kalmadık dedi bende anlamadım bende ne istediğine bağlı canım