Kızlar ben yaklaşık bir haftadır hastaydım grip olmuştum enfeksiyon falan vardı son 3 gündür her şey acayip kokuyor özellikle ketçap mayonez (farklı yerlerde de aynı durum) inanılmaz tuhaf bozuk gibi kokuyor acaba hasta olduğum içim burnunla ilgili mi bu durum 😩 adetim 2 Şubat zaten imkansız belirti olamaz ama ne diyorsunjz