Ozlemmm3535 Kızlar çatlatma iğnesinden kaç gün sonra pozitif gördünüz ? Bu ay 3. Klomen ve 2. Çatlatma iğnem aşırı heyecanlııı umarım bu ay tutar 2 adet yumurtam vardı biri 17mm diğeri 22mm di
Lovebaby27 Bende ilk defa kullandım inan bilmiyorum Salı günü vuruldum 5 adet yumurtam vardı 18mm 22 mm arası bilen tecrübeli olan varsa bende öğrenmiş olurum inşallah hayırlı sonuçlar alırız 🤲🏻
Ozlemmm3535 Mavideniz26 reglinin 3. Günü başladım günde 4 tane 2 sabah 2 akşam toplam 10 gün kullandım yumurtalarım geç büyüdüğü için 🌸
Mavideniz26 Ozlemmm3535 benimde 5.gün yani bugün başlayacam sonra ovitrelle kuşanacam bir gün sonra gün aşırı ilişki olacak dedi doktor
Mavideniz26 Ozlemmm3535 benimde 5.gün yani bugün başlayacam sonra ovitrelle kuşanacam bir gün sonra gün aşırı ilişki olacak dedi doktor
Mavideniz26 Lovebaby27 herkesin tedavi şekli farklıdır demek Ben ilk defa yapıyorum çatlatma iğnesini yani 12.günde belli oluyor mu hamilelik hemencecik
Lovebaby27 Mavideniz26 benim 7.günüm bende ilk defa ama 14. Günden sonra öneriyorlar şuanda yapsan pozitif çıkar iğneden dolayı
Ozlemmm3535 Lovebaby27 evet zaten üç gün oldu henüz çok erken 🫠 regli olmazsam eğer 2 şubatta yapmayı planlıyorum 💕