Ben ilk gebeliğimde yaptırmamıştım. 2 hafta önce yaptırdım 2li testi ve sonuç orta riskli çıktı. Ve ben gün boyu ağladım. Sonra çoğu yerde okudum ki yüksek riskli çıkanlardan bile sorunsuz kucaklarına alanlar olmuş. Sonuçta bebeğime kıymayacağım ne olursa olsun. Ama psikolojik olarak etkiliyor. Keşke yaptırmasaydım diyorum şimdi