Kızlar hamileliğimin başında oksapar ve coraspin kullanıyordum lekelenme yaşayınca 9. Haftada coraspini kesti doktorum oksaparla doğuma kadar devam edıcez dedi Perşembe günü detaylı ultrasona girdim Allaha çok şükür herhangi bir sıkıntı çıkmadı ama sağdaki damarda direnç var coraspin içeceksin dedi doktorum biraz baktım tek damarda olunca cok onemli değil diyor herkes ama ister istemez tedirgin oldum. Doktorum sadece tansiyon takibi yap dedi bana.. Oksapar kullanmasına rağmen bunu yaşayan varmı ? Düzeldi mi ? Herhangi bır sorun cıktı mı ileri haftalarda ?