beyzaao Kızlar nst de sancım çıkmıyor ama doktor alttan uyarı mı ne deniliyo o şekilde muayene etti bebeğin başına dokunuyorum falan dedi iki parmak kadar açılmış dedi ve baya yumuşamış dedi ama hiç sancım yok bu durumda olup doğum sizce ne zaman olur
Minikmucizem21 beyzaao bilemem cnm ya suni sancıyla doğumu başlatabilir… yasa merdiven in çık bol bol yürü benim öyle açîlmam olmuşu ama herkezin bünyesi farklı inşallah sendede işe yarar🤲🏻