babyiscomings Kızlar bilgisi olan var mı doktorum bu gün aşılamaya geçebiliriz dedi ben biraz daha denemek istediğimi söyledim ama bilgi almayı unuttum bilgisi olanlar fiyat bilgilendirmesi yapabilir mi
tatlibebegim_ babyiscomings geçen sene ücretsiz yaptırdım üniversite hastanesinde sadece iğnelere ücret vermiştim
tatlibebegim_ babyiscomings evet doktor bana rapor çıkardı 11 bin tllik iğneyi 3500e almıştım tabi o geçen senenin fiyatıydı şimdi daha pahalıdır
babyiscomings tatlibebegim_ canım rapor çıkartması için şartlar var mı kendileri çıkarttırıyormu direkt
tatlibebegim_ babyiscomings ben doktora 1 senedir olmuyo demiştim tedaviye başlarkn doktor bana şey dedi bu ilaçlar pahalı ben sana rapor çıkartıyım dedi 1 günde çıkardı başhekimin imzası falan gerekiyomuş, şartlar var sanırım ya burda öyle okumuştum ama benden bişey istenmedi