imcakir Nesli664066 itfaiyede çalışıyorum ama ofis personeliyim evet dinleniyorum ara ara ayaklarımı uzatıp 🙏🏻
imcakir Nesli664066 aynen canım🙏🏻 daha gelmedi ama Belkide sadece yerleşme kanamasıydı Zaten dün battı Ben erken öğrenmiştim Yerleşme olması da mantıklı ama insan ürküyor yine de
Gumral imcakir evüt göründüm ciddi bi se yok dedi iliskiyi yasakladı sıcak suda banyo yapmayı ağır kaldırmayı yasakladı dinlen dedi ve ilac iyne
imcakir Gumral anladım canım inşallah sorunsuz bir hamilelik geçirip hayırlısıyla kucağına alırsın 🤲🏻
Teacherlla imcakir benim 2 gün hafif şekilde geldi sonrasında bir daha gelmedi. Sanırım yerleşme kanamasıydı. Yarın da doktor kontrolüm var o sebeple lekelenme devam etmediği için gitmedim. Sizin nasıl oldu geçti mi şikayetiniz ?
imcakir Teacherlla evet evet benimde devam etmedi bir kez geldi dün akşam 7 gibi sonra gelmedi. Benim kasık ağrılarım var ama öğrendiğimden beri var zaten. Yerleşmedir dediler aynen devam da etmediği için
Gumral tansugl37 bendede nerdeyse 12-13gün oluyo az az lekeniyo sizde kac gün sürdü? Bende pembesi sarı karışık akıntı geliyo ara sırada hafif kahve rengi bi se
tansugl37 Gumral Benimkide aynıydı sarı olması kahverengi karışıyor içine diye sarımsı bi renk alıyor çok uzun sürdü ama bişey olmadı
maviportakal_ Bir haftadır ben de aynı lekelenmeyi yaşıyorum randevum pazartesi umarım hepimiz hayırlı haberler alırız Allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin