Üç yıl önce benim tiroid bezlerim alındı bu yüzden bütün gebeliğim boyunca her ay endokrinoloji kontrolünde ilerledim. Bebeğin gelişimi için çok çok önemli kendinizi elbette ki korkutmayin ancak ihmal de etmeyin. Şimdiden çok rahat bir gebelik dilerim 🌸