25.haftaya girmiş bulunuyoruz ama ben artık yemek yemeklerden çok sıkıldım. Yumurta vs. sevmezdim zaten onları yemeyi tümden bıraktım ama artık sevdiğim şeyleri de yiyesim gelmiyor. Bir de sabah 10.30 gibi kalkiyorum diye esim ve kayinvalidem hemen beni arıyorlar kalktin mi yemek yedin mi diye. Ben normalde de uyanır uyanmaz yemek yiyebilen bir insan değildim ama artık tümden soğudum. Sizde buna benzer şeyler yaşadınız mı çözümünüz ne oldu ya da bana öneriniz var mıdır ne yapabilirim?