Ozlem12345 Batuhan ismi nasıl bir isim uslu mu yaramaz mı zeki mi tembel mi fikirlerinize yakınınızdan örneklere ihtiyacım var 😊
Denizlina09 Ozlem12345 kardeşimin adı batuhan, ben koymuştum doğduğunda. Aşırı saygılı dürüst düzgün bir insan, küçükkende öyleydi çok yaramaz değildi. 23 yaşında hala batuş derim canım o benimmm. Çok güzel isim valla
Minnaksever Ozlem12345 ilk aşkımın adıydı çocuktum tabi o zaman 😁 yakışıklı çok zeki ve ağır bı çocuktu bence güzel isim 🙂
Ozlem12345 Denizlina09 Çok güzel ya birkaç yerde okudum yaramaz felan dediler biraz tereddütte kalmıştım bende
Ozlem12345 Razismom Poyrazlar için zor diye duydum ben genelde zor ve yaramaz diye duydum ama her poyraz bir olmaz diye düşünüyorum yinede siz bilirsiniz 😊
Razismom Ozlem12345 aboo yandık 4 aylık bir Poyrazım var 😂😂😂😂😂 bu 4.ay atağı bi ayrı geçiriyoruz zaten.. Allah aklımı korusun 🤣
Alparslaninanneesii Ozlem12345 sanırım karakterden karaktere fark var hahshshsjahahsah kaynım var çok hoppa güleç neşeli bir insan ama küçükkende bir o kadar pasif ve suskunmuş büyüdükçe açılmış çok saygılı olurlar genelde ama
Ozlem12345 Alparslaninanneesii Güzel özellikleri varmış yinede genelde güzel şeyler yazıldı sevindim 😊
Denizlerkadar Ozlem12345 ilk çocuğumun ismi Batu Alp 4 yaşında ama ne siz sorun ne ben söyleyim öyle yaramaz ve hareketli bizi mahvediyor hala 😂 Batu isminin anlamını tamamen taşıyor benim oğlum, inşallah sizinki sakin olur 🙏🏻 Allah hepsine can sağlığı versin inşallah 🥰🙏🏻🌸
Ozlem12345 Denizlerkadar Evet ilk çocuğum 🙏🏻 Ama babasıyla isim konusunda anlaşamıyoruz o da bir büyüğünün ismini koymak istiyor fakat ben çocuğumun kendine ait ismi olsun istiyorum birinin adını koymak istemiyorum bakalım
Denizlerkadar Ozlem12345 Kesinlikle çok doğru düşünüyorsunuz inşallah gönlünüzdeki olur 🙏🏻🥰 İkinciyi bekliyorum ben de sakin anlamı güzel isim koyacaktım ama isim analizlerine göre ilk çocuğun adının anlamından dolayı çok ezilirmiş o yüzden bunu da sakin koyamayacağım Allah yardımcım olsun 😂
Ozlem12345 Denizlerkadar Bunu bilmiyordum ilk çocuk hareketli diye ikinciyide öyle koymak gerektiğini yinede gönlünüzden geçen ismi koyun içinizde kalmasın ☺️