Nurella30 Merhaba kızlar doktorum 2 aylık gebeyım , toxoplasma IGG vr IGM rubella IGG ve IGM istedi ancak sağlık ocağı yapmıyormus devlet hastanesinde yaptıran varmı varsa hangi hastane ve hangi bolum yardımcı olmanız mümkün mu🥰🥰
babyUras_ Nurella30 devlet hastanesinde kendi doktorum yaptirdi bunlari . Kadin doğuma randevu alsan bakarlar heralde .
Mrvsmt2502 Nurella30 allah allah ben sağlık ocağında baktırıyorum bunlara zaten gebelik öğrendiğim rutin tahlilde bile doktor bana sormadan bakmış öyle öğrenmiştim. Devlet hastanesinde de kadın doğum doktorunuzdan isteyebilirsiniz bu tahlilleri
seyma0661 Nurella30 ben dağlık ocağında yaptırmıştım tüm gebelikte istenen testleri. Olmazsa devlet hastanesi kadın doğuma randevu alın onlar yapar