Arkadaşlar merhaba rutin nstye bağlanmak için hastaneye gittim sancı çıktı bir kaç gündür hafif ağrım var ama geçiyor hemen hala tüm işlerimi halledebiliyorum. Normalde özel takipliyim ilçede oturuyorum doktorum merkezde merkeze gitmemek için burda nst çektirdim devletteki doktor muayene etmedi nst sonucuma göre merkeze git dedi. Doktoruma attım cevap yazmadı anlayanlar bakabilir mi ?
