Eylley Ben 22 haftalık hamileyim. Kolesterol hdl ldl yüksek çıkmış. Normalde böyle bir sorunum yoktu. Neden olur acaba?
esca344 Eylley hamilelikte yükselirmiş hiçbir önemi yok dedi doktorum bana benim de baya yüksek çıktı ki böyle bir sorunum hiç yoktu
Hilob @“Eylley” Doktorum gebelikte kolesterol değerlerinin yükseleceğini söylemişti tabii çok yüksekse biraz dikkat etmenizde fayda var doktorunuz en doğru yönlendirmeyi yapacaktır ama yükselebiliyormuş içinizi rahat tutun