seydabal_60 Kızlar bekarken de tsh yüksekti ama çok değil 4 küsür felando gebe kalınca doktor 25 lik levotiron başlattı ama şimdi 5 küsürlere çıktı ilaç yetersiz kaldı 3 gün 50 lik kalan günler 25 lik kullanıcam bu ilacın bi zararı olur mı bebeğe levotiron un
gezentianne seydabal_60 Hayır onu takviye gibi düşünün.Ben 10 senedie 75 kullanıyorm gebelikte 125′e cıktık ikinci hamileliğim. Sabahları aç karna düzenli için en az 45 dk bişey yemeyin. Uykunuza da dikkat edin hormonlarınız düzelsin
Minikbebegimm06 seydabal_60 zararı olsa doktor neden versin ki troidin bebeğe zararı olmaması için veriyorlar asıl
Esiilaa seydabal_60 dozunuz yüksek değil mutlaka kullanmalı ve aylık düzeyinizi kontrol etmelisiniz eğer kullanmazsınız cok sıkıntı tsh yükselliği cocukta pek cok sıkımtıya yol acabılır
nisoom01 seydabal_60 yok canım ben haftada 2 gün 100 mg 5 gün 75 içiyorum hiç bir zararı yok 21 haftalık hamileyim bende 4. haftadan beri kullanıyorum 🫶🏻🙏🏻
obli seydabal_60 50 yüksek bir doz değil ben haftaiçi 100 haftasonu 125 mg kullanıyorum. :) aksine kullanmazsanız bebeğe zararı olur.
Hilob @“seydabal_60” Asıl ilaç kullanmamanın zararı olabilir bence bende başından beri 25 mg kullanıyorum dahiliye endokrin kadın doğum doktorları kime gitsem içmem gerektiği söylendi ve içiyorum