newmommmyy2 Minikbebis1 sorun değil çok düşük çıkmamış ama biraz kan yapıcı şeyler yemenizde fayda var ya da ilaç yazarlar kan değeriniz 11olmuş 14-15 civarına çıksa sizde daha iyi hissedersiniz hem
Nuranca Minikbebis1 kan değeriniz biraz düşük çıkmış demir takviyesi kullanmıyorsanız kullanın. Benim böyle düştüğünde halsizlik ve baş dönmesi oluyor
newmommmyy2 Minikbebis1 olabilir tabiki kansızlık birçok şeye sebep üşüme halsizlik ağrı sızı vs. doktorunuz bir takviye önerir mutlaka