Melisal canım senin bu durumun nasıl oldu ? 2 tüp bebek deneyimim var ve ilkinde yumurtalar ilk günden 7-8li hücrelere bölündü, haliyle transfer olamaz dediler , 2. denemede yumurtalar döllenmedi bile. İlk gün arayıp bilgi verip kapatıyorlardı. Şimdi sen yazınca biraz anlamaya çalıştım da 2. güne yumurtalar ne durumda hiç bilgi verilmedi bize mesela. Böyle sonradan düzelme durumu oluyor mu