Bbaysalerdogan Bilen birileri lütfen bilgi verebilir mi??? 4G/4G Mthfr c 677c>t heterezigot Diğer sonuçlarımda normal yazıyor. Bunun ikisini anlamadım bir sorun var mı Bilen birileri beni de aydınlatırsa çok sevinirim
Ayse0575 Bbaysalerdogan pıhtılaşmaya meyilin var kan sulandırıcı kullandırabilir doktor gebe kaldığında
suushn benimde sonuçlarım bu şekilde çıktı 2 kaybım oldu daha önce.. doktordan bu genler hakkında bilgi alan var mı ben de merak ediyorum benim doktorum bu genlerin engel olmadığını söyledi fakat bu tarz yerlere sorduğumda bi çok kişi düşüğe bu genlerin sebep olduğunu söyledi
Bbaysalerdogan suushn ben de 1 dış gebelik, bir kimyasal, bir düşük yaşadım. Şimdi hamile kalmaya korkuyorum artık bi kayıp daha kaldırabilir miyim bilmiyorum. Doktoruma yazdım şehir dışında olduğum için gidemedim yanına. Bilgi verirse sizi de haberdar ederim.
Bbaysalerdogan suushn doktorum dönüş yaptı. Önemli bir şey olmadığını belki sonraki hamilelikte kan sulandırıcıya başlayabileceğimizi söyledi. Bunun dışında bir şey yokmuş.
Gozde29 Benimde bu sekılde çıktı sonuçlarım 3 kaybım var hamile kalmadan önce kan sulandırıcı hap başladı sımdı 30 haftalık hamileyim hamile kaldıktan sonra iğnede verdi hem hap hem iğne kullanıyorum