Benim de en başından beri burun kanamam oluyor. Kan basıncı arttığı için normal diyor doktorum. Hatta tansiyondan şüphelenip korkmuştum ilk başta ama tansiyonum normal çıkıyordu. Siz de her ihtimale karşı tansiyonunuzu bir ölçün kontrole gidince de doktorunuza söyleyin mutlaka 🌸