Kbrysnn Hanımlar merhaba bugün 23+5 im yarın doktor kontrolüm var.Doktor muayeneye geldiğim zaman şeker yüklemesi yapılır demişti yarın hafta olarak şeker yüklemeye uygun olur mu bilgisi olan var mı