Kızlar benim şu son bir aydır tansiyonum yüksek düşürmek için ne yapmam gerek doktor sağlık ocağı izlenimim vardı bebek için de anne için de sorun dedi daha çok telaşlandım bebeğe bir şey olur mu diye annelik iç
Güdüsü düşünemiyorum bile 12.8 çıktı tansiyonum