Merhaba arkadaşlar 37+5 haftalığım dün kahverengi sümüksü akıntı geldi ama çok az hiç ağrım yoktu biraz önce yine gelmiş aynı şekilde çok hafif adet agrısı gibi ağrılarım var bel ağrısı var ama çok hafif sizce beklemelimiyim hastane 5 dakika çok yakın erkenden gitmek istemiyorum ishal de var sanki doğumun yakın olduğunun belirtileri gibi ikinci doğumum ilki de normaldi ama onda hiç sancım olmadı 5 cm açıklık olduğunu öğrendim o yüzden pek de tecrübe edemedim yardımcı olur musunuz