Kızlar benim hamilelik sonrası molluskum denen sivilce benzeri lezyonlarım oluştu genital bölgede. Eşimde hiç bir şey yok zaten birliktelik yasağı olan dönemde ortaya çıktı bence kesinlikle doktorda bulaştı. ben bunun ne olduğunu anlamadığım için sıktım ve aşırı çoğalarak yayıldı. Takip eden özel kadın doğum doktorum sadece dermatologa git dedi kendi dalı değil gibi davrandı. İnternette birçok jinekolog da var bu konudan bahseden ama kendi şehrimde denk gelmedim.
Bunu yaşayan varsa hangi yöntemle kurtuldu. Kriyoterapi lazer vs bir çok yöntem yazıyor evde uygulanan solüsyonlar da varmış ama bana bir doktor müdahalesi şart bence. En çok çekindiğim konu da hamile iken ne yapılabilir normal doğumu engelleyebilir belki. Bana önerisi olan çıkar mı