22 haftalık gebeyim. Eşimin ailesinden uyuz bulaştı. Benden 8 yaşındaki kızıma bulaştı. Bu gebeliği 4 yıl bekledim 4 yıl sonunda bin bir emekle gerçekleşti. Ben ve kızım ve eşim bir doz xabion kullandık bende döküntüler hafifledi kızımın boynunda var eşimde hiç olmadı. Şimdi benim sorunum şurada başlıyor. Benim bu süreçte eşimin ailesiyle hiç temasım olmaması lazım ki tekrar başa dönmeyin. Çünkü bir kez geçirip onlardan tekrar bulaştı. Eşim başta destek oldu ailesine hep birlikte tedavi olalım falan dedi fakat geçmiyor, herkeste var, ne zamana kadar görüşmeyeceğiz gibi bahanelerle çözüme uzak durdular. Eşime rica ettim lütfen bir süre sende uzak dur diye ama bir kez kapıdan uğradım dedi. İkincisinde ise kv beni havaalanına götür diye aradı götürdü. Bu kez ben sorun yaptım çünkü temizlik yapmaktan ellerim su topladı, ütü yapıcam diye tüm günüm ayakta geçiyor uzanıp yatmayı unuttum, çocuğumun altınını bozdurdum belki ilaçlar pahalı gelir yük olmayım sorun olmasın diye. Kızımda kezyok çıktıkça ben hergün ölüyorum ve psikolojik olarak bitmiş durumdayım. Artık düşünmekten ağzıma lokma girmiyor sadece vitaminlerle duruyorum. Eşim onların rahatlığını gördükçe bana tavır almaya başladı amacın ne falan diyor. Konu açınca bu konuyu kapat demeye başladı ve iki gündür konuşmuyoruz. Bu çaresizliğimin içinde Bi de o çıktı. Ne olur bana bi akıl verin yol gösterin ben bittim tükendim. İnanın çok zor durumda olmasam buraya da yazmazdım. Yorum okuyorum senelerce geçmiyor yazıyorlar hepten çöküyorum. Şimdiden okuyan yardımcı olan herkesten Allah razı olsun