Merhaba kızlar 🤚Sizlere yazacağıma söz vermiştim🫠 Daha önce doğum hikayemi anlatmıştım. 32+4 su kesesi patlayışı sonucu serklajlı bir anne idim. Bebeğim küvezde idi. 2 haftanın sonunda oğluşumu aldım. 14 yıl sonra gelen mucizem. Çok bekledik çokça sabrettik çokça emek verdik. Kucağıma alamadan küveze girmesi her günü ayrı bir telaştı. Geçti bitti şükür. Hala doğduğu kilo ile aynı 2 kg kaşık kadar suratı olan bir küçümencik bebe.Serüvenimiz bugün itibariyle başlıyor. Maceralarımız katlanarak çoğalsın. 😍 Artık süt kuzumu doya doya öpüp, koklayıp sevme vakti. Annesi ona çok hasret. Oda çok uzun yoldan geldi. Tüm teyzoşları öpüyoruz. Sağlıkla sıhhatle mutluluk ile kolay doğumlarınız olsun diliyorum. Bize dualar ettiniz. Ayrı olarak teşekkür ediyoruz. Hoşçakalın, mutlu kalın teyzoşlar. Allaha emanet olun 🤚😘😘😘😘😘😘🤚