Kızlar hamileliğimi öğrendiğimde doktora gittim 6 ocakta beta 1500 dü kesem göründü 4-4,5 haftalık gibi bir şey dedi doktor. Son adetim 22 Kasım. 3 kere ultrason a girdim vajinal da baktı şuan kese var bebek var ama kalp atışını hâlâ göremedik.. geç döllenme olabilir dedi ne zaman duyabilirim ya artık haftamı da netleştirmek istiyorum doktora cumartesi gidicem ama günler geçmiyor sanki…