Böbrek ağrılarım var sanırım bundan dolayı da gece ateşlendim 37.3ken uyandım sirkeli su parol falan düştü sabah uyandım yine yükselmeye başladı. Napsam nereye gitsem bilemedim ateş bebeğin suyunu etkiliyor diye duymuştum ondan da korkuyorum bana akıl verin 😞