Metabolizma çok farklı bir şey çok çalışıyor yakıyor olabilir ama kilo alımı hiç yok zayıf çocuk bile 1 yaşından sonra yılda en az 2 kilo almış olmalı . Genetik etkenler de olabilir endişelenmen gerek diyemem ama. Doktora götürmelisin . En güzel takibi o yapar . Mesela boyu gelişimine kemik dansimetrisine bakar en azından .
Benim ilk kızımda çok tuvaletini yapıyor kilo almıyordu bilekleri kırılacak gibi incecikti . Çocuk doktoru çocuk endokrine sevk etti .
Oradaki doktor kızımın boyunu kilosunu ve anne baba olarak bizim boy kilo ölçtü . Ne bekliyorsunuz bu çocuk ortalama sizin gibi çam yarması mı olmalı dedi . Bi kaç tahlil yaptı 2,5 yaşında iken kemik gelişimi 3,5 çıktı .
Şimdi 12 yaşında ve ben 1.60 ım kızım 1,65
Yani sadece kiloya bağlı gelişimi konuşmak olmaz detaylı bakarlar