Aley06 Merhaba kızlar mayısta doğum yapacağım fakat hastane çantasına ne koymamız gerekiyor uzun kolluda olmalımı🙏
Birbenbirbebek Aley06 evet tabii uzun olmalı hem Mart soguk olur daha . Hemde ilk doğduklarında uzun kollu uygun olur
rumikaa Aley06 zaten hastane çıkışlarının hepsi uzun kollu diye biliyorum ben mart başı doğum uzun kollu hastane çıkışları ama kısa kollu yada sıfır zıbın koydum
Huzurluanne05 Aley06 yaşadıgın yere de baglı biraz.mayısta doğum yapacagım ben de Ankara’da yaşıyorum.hem uzun hem kısa kollu alacagım.akşamları serin olur diye.
Talentedmom Aley06 tabi ki olacak yaz olsa bile uzun giymeli yenidoğan çünkü bizden bir kat daha fazla giyilmeli onlar sıcak yerden geliyorlar dış dünyada üşümeleri çok normal
Aley06 Huzurluanne05 ne güzel bende ankaradayım o zaman biraz fazlaca da uzun kollu alayım herkes lazım demiş🙏