Belinay0922 Mrb arkadaşlar 11 haftalik gebeyim gribe yakalandım öksürük boğaz mahfetti beni neler kullanabilirim hemen iyileşmek için.
Nymphadoraa Belinay0922 geçen haftadan beri öyleyim doktora gittim. Boğaz enfeksiyon olmuş antibiyotik başladı rahatladım. Öksürmekten helak olmuştum. İmkan varsa doktora gidin bence
Kulker Belinay0922 geçmiş olsun ben de aynı durumdayım ama gebelikte kullanılabilen bir tek pastil var phytorelief diye bi pastil. Eczanelerde genelde bulunuyor ama bana da dr önermişti.
Belinay0922 Talentedmom sabah bogaz agrisina dayanamadım süt bal zencefil içtim.Zencefilin zarari varmi yok mu bilmiyorum ictim birz iyi geldi
Talentedmom Belinay0922 biraz yola çıkacağım yoksa ıhlamur falan yapardım o kadar eczane gezdim hamilelere göre pastil bulamadım
Elifmehmetemin Belinay0922 zencefil vs bitki tarzı hiç bişey yiyip içmeyin tarçın bile düşüğe sebep olabiliyor kızlar bende 10 gün grip oldum nefes alamadım tıkanıklıkdan ama doktor ilaç vermedi gebeyim diye ıhlamur bal limon yapıp için onun zararı yok dedi doktor bana
Talentedmom Talentedmom normalde benim komşum olan eczane getirtiriz dedim ama yola çıkıcam dedin oturduğum yer küçük bi yer demekki tercih edilmiyormuş yoksa bulurdum
Belinay0922 Nymphadoraa hangi antibiyotik basladiniz canim ve ne kadar kullandiniz kac mg.doktor da bana verdi de antibiyotik korktum kullanmaya.
Middlemistt Belinay0922 bende astım bronşit oldum yeni yeni atlatıyorum gün içinde bol ılık su içtim ve bolca portakal mandalina yedim, bir bardak ballı ıhlamur içtim, 2 3 bardak pekmez sulandırıp içtim 4 günde baya toparladım öksürüğe pekmez çok iyi geldi bana
Sunaaaaaaaa Belinay0922 ben zeytin yağı kürü ü yaptım ona bağlıyorum ama bilemiyorum yine de Bi gece ayağımın altına sürüp yattım boğaz ağrım yoktu şuan sadece burnum akıyor onu da tuzlu su ile temizleyecem
Hkduman Talentedmom evet doğru ben de geçen hafta hastaydım gece saat 2 buçukta eşim bütün nöbetçi eczaneleri aradı.en son birinde buldu uzaktaydi gitti aldı sagolsun hiç hı yerde yok gerçekten