Burcg 20 Aralık sat. 14 ocakta 212 beta ile öğrendim, 16 ocakta beta 665 olmuştu tekrar beta tahlili vermedim kese ne zaman gitsem görünür sizce ?
deletedmom43191 Burcg siz 4 haftalık gebesiniz daha kese için çok erken genelde 6 7 haftada hem kese hem bebek hem kalp atışı görülür
Meltemanneolsun Burcg artık görülür canım kese. Bebek için erken olabilir belki goruledebilir ama keseyi görürsün muhakkak
Crown23 Burcg Burcg bence cok erken diye düşünüyorum ben adetimin gecikmesinden 11 gün sonra doktora gittim keseyi zor gördük her zaman herkeste gözükmeyebiliyor bence biraz bekleyin derim stres olmamanız açısından hem biraz geç giderseniz bebeği bile görebilirsiniz
Burcg Meltemanneolsun yarına randevu alayım o zaman ☺️peki karından mı yoksa vajinal ultrasonla mı bakılır kese
Meltemanneolsun Burcg karindan bakılır ilk görmezse eğer doktor ya bı kaç gün sonra gel der ya da vajinalbakalim der ama bu değerlerle senin betan artmıştır karindan görülür diye düşünüyorum inşallah görünür 🙏
Burcg Basakparlar ay ciddi misin ya o zamana kadar karından görünmedi mi hiç ,erken öğrenmek biraz kötüymüş keşke biraz bekleseydim 🫠🥹
Basakparlar Burcg karından görünüyordu zaten ama risk varmı kanama varmı diye daha detaylı görmek için vajinal bakıyorlar
Miralindaaa Benimde sat 15 Aralık 17 ocakto gittim kese için beta 1500 Du ama gözükmedi 24 Aralık gideceğim kese için
acemii_anne Doktora gitmeden bigün önce akşam hcg 1743 dü. Karından ultrasonla keseyi gördük. Tam 5 haftalıktı bu arada
Newmomdml Burcg rn garamtisi 7. Haftada gitmeniz bence hem kese hem kalp atisini ayna anda gorebilirsiniz
3nmber Burcg benim sat 18 aralıktı bugün gittim doktora 4+6 haftalık keseyi gördüm kalp atışı için haftaya tekrar gideceğim