iremhzl
Bana hastanede dedikleri şuydu,
Kesinlikle ped kullanma. Ped çok geciktirir iyileşmeyi. (Bu yüzden sanırım hastaneden iki büyük poşetle böyle gazlı bezin içinde pamuk düşün. Dikdörtgen şeklinde. Hani ameliyatlı kesik yerleri kapatırlar ya öyle ped gibi bişiler vardı onlardan vermişlerdi)
Kuru tutmaya özen göster.
Batikon sürerek taharet al.
Bende bunlara uymuştum zaten bi tane dikişim vardı. Çok şükür bir sıkıntı yaşamamıştım.