Musilk-1 4bebe1anne bu test yalancı pozitif çıkarıyor diyorlar tabi bellide olmaz daha adetine varmış adet günü güvenilir bir markayla tekrarla bende korunurken hamile kaldım ve ben senin testinde emin olamadım
4bebe1anne Edizhr yaa tam aynıyız benimde 5+5 gözüküyor 🥲 Ama ben korunurken hamile kaldım sanırım eğer doğruysa sektirmeden ilacı içiyordum nasıl oldu bilmiyorum adet gecikmemin 12. Günü
EsilaMiracAyazEren_Moms 4bebe1anne bende korunarak hamile kalan annelerden biriyim. Spiral vardı ayriyeten ilaç ta kullandığım halde kaldım. Olunca oluyo yapacak bişey yok. Hayırlısı olsun
Musilk-1 4bebe1anne bence hamilelik yok arkadaşlar var demiş ama bu kadar zaman geçince koyu kırmızı çıkar en iyisi kan ver muayene ol
Irem198 Musilk-1 benim19 ocak regl tarihim ama regl olmadım ve regle 2 gün kala cuma günü Kan verdim 1.20 çıktı bu sabah test yaptım silik çıkıyor 5 dk içinde belli oldu
4bebe1anne Musilk-1 bugün kadın doğuma gidecektim zaten bakalım hayırlısı olsun inşallah orda çıkar gerçek sonuç 😊
4bebe1anne Musilk-1 siz sanırım bilgi sahibisiniz. Ben bu süreçte antibiyotik soğuk algınlığı ilacı bitirdim araştırdığım kadarıyla etkisini azaltıyor Muş onu da yeni öğrendim konu hakkında bilginiz var mı
4bebe1anne EsilaMiracAyazEren_Moms Öyle tabi ama gerginim ister istemez beklemiyordum hiç belki gerçekten de yoktur bilmiyorum