Hulya_34_ 15+1 olduk bugün özel doktora gittik hala cinsiyeti ogrenemedik sırtüstü bacaklar yukarda denildi:(
Tugba2794 Hulya_34_ öncekı bebegımde de bu bebeğimde de 14 haftalıkken ögrendım bir degısıklık olmadı . Muayene öncesı kahve veya çikolata tuketın pozisyonu degıstırır gorunur ınsallah
Gulpapatya Turke şuan 13+4 üç gün önce %80 kız olduğunu öğrendim 25 ocak da tekrar gidicem inşallah netleşir💕
Momygueen Bende 13+5 im bugün gittim ama devlet hastanesi olduğu için söylemedi bizdeki cihazlar özeldekiler gibi değil dedi 🥲 2 hafta sonra tekrar gidicem söylemezse özele geçerim
cckdgnn Tugba29_ bana doktorum o haftalarda kızda erkek de aynı durabılıyor dedı erkeklerde testısler tam olarak 15 16 haftalıkken yerıne yerlesıyormus yanılma payı o yuzden daha az oluyormus bu haftalarda
Nurbesteee Janssue çok belirgin değil hafif var ben iri yapılı uzun boyluyum sanırım o yüzden 😂 yani halâ kendi kıyafetlerimi giyebiliyorum 😂 sizin de mi 16 haftalık?
Hulya_34_ Tugba2794 teşekkür ederim bende öncesinde biraz çikolata ve meyve suyu içtim ama fayda etmedi heralde 🤔
Meltemanneolsun Ayyy benim de bugün sonucu geldi 12+2 yım pasta siparişi verdik kardeşim ogrendi bize yarin sürpriz olacak pasta ile video çekeceğim ayy ama heyecanlıyım acaba ne diye yarina kadar nasıl dayancam bilmiyorum 🤰🏼🤰🏼😱😍😍
Aslanmomm Meltemanneolsun 12 hafta baya erken bence erkek doktor bu haftada söylediyse :) sağlıkla gelsin 🌸
HazelSeren Turke daha yolun başındasınız hayırlı sonuçlar alırsınız umarım 🙏 biz 31 haftalık olduk ikinci oğlum geliyor☺️💙