sngl3875 İlişki sonrası sulu pembemsi leke geliyor ama çok az hani peceteyle sildikce . Acile gittim bu ne lekelenme nede kanama dedi ve elime bir ped verdi 1 saat sonra gel dedi . Sinir oldum gece gece . Normal mi kasıklarda ağrı var sadece 😔
Sahra25 sngl3875 ilişkiye girmemeniz gerekiyor çünkü 12. Haftaya kadar çok sakıncalı doktorlar zaten hiç önermiyor doktorunuz söylemedi mi? Yani ben burda bu yüzden bebeğini kaybeden bile gördüm bile bile bunu yapmayın bebişinize ya rabbim kolaylık versin
Meltemanneolsun Benim 2. Haftamda falan olmuştu pembe sulu o yerleşme kanaması olarak düşünmüştüm sonradan haberim yoktu daha çünkü bebekten. Geçiyor tabi de siz zorlamayın yine bir süre ilişkiye ara verin bir de ne olur ne olmaz progestan kullanin
sednc0 sngl3875 doktorunuz hiç mi bilgilendirme yapmadı 12.haftaya kadar ilişki yasak diye riskli diye
hamcokelek33 Pembe veya kahverengi, rengi ne olursa olsun ikisi de kanama olarak geçiyor ve direk düşük riski. (Doktorlar diyor bunu) lütfen ciddiye alın ve doktorunuz ne derse onu yapın. Ayrıca hekimler genelde ilk 12 hafta cinsel ilişki tavsiye etmiyor
Gumral iyi günler kac Bende 6 hafta 1 gun hamilelik az az lekenme oluyo kırmızı kanama diyil kahve rengi lekenme ve penbesi sulu akıntı 4hafta 5 gununde oluyor az az lekenme normalmi acaba? Boyle durum yasayan oldumu? Bebek nasıl?